Wielkopolskie Stowarzyszenie Zarządców Nieruchomości serdecznie zaprasza
do wzięcia udziału w szkoleniu pod tytułem:
„WORK-LIFE BALANCE w praktyce zarządcy nieruchomości, czyli jak zachować zdrową, satysfakcjonującą równowagę”
oraz
„ZARZĄDZANIE – błędy i korekty dotyczące zarządzania czasem i zadaniami.”
które odbędzie się w dniu 16 stycznia 2020 roku (czwartek) w godz. 10:00-16:00
Szkolenie poprowadzi
Agnieszka Harmak
Psycholog (w zawodzie od 1997-go roku). Absolwentka Uniwersytetu im. A.Mickiewicza w Poznaniu oraz Studium Doktoranckiego Wydziału Nauk Społecznych UAM (tu: otwarty przewód doktorski).
Specjalista z zakresu:
- psychologii biznesu;
- psychologii pracy organizacji i zarządzania;
- psychologii społecznej
- oraz metodologii porównawczych badań międzykulturowych.
Wykładowca, konsultant organizacyjny, trener oraz specjalista ds. projektów szkoleniowych.
W dorobku (m. in.) 19 tysięcy przeszkolonych osób oraz 80 tys. osób (klientów) objętych indywidualnymi projektami doradczymi (w tym: doradztwo menedżerskie). Realizuje projekty dla biznesu, instytucji państwowych, samorządowych i pozarządowych, uczelni oraz sektora MŚP.
Autorka artykułów, doradczych programów komercyjnych, projektów biznesowych, naukowo-badawczych oraz materiałów naukowo-dydaktycznych z zakresu: psychologii pracy, organizacji i zarządzania, psychologii społecznej oraz psychologii międzykulturowej.
Doświadczenie trenerskie i akademickie w realizacji projektów przedakcesyjnych (THEMPUS-PHARE: Practising United Europe) oraz współfinansowanych w ramach programów EFS oraz Departamentu Biznesu PARP. Organizatorka międzynarodowych konferencji naukowych i projektów badawczych realizowanych (m.in.) przez Polskie Towarzystwo Higieny Psychicznej (w latach 2002-2009 Członek Zarządu Oddz.) Projektowała i realizowała badania w ramach programów: Indiana University of Pennsylvania (USA) oraz Collegium Polonicum: Europa-Universitaet Viadrina & UAM.
Zakres szkolenia
I. WORK-LIFE BALANCE w praktyce zarządcy nieruchomości, czyli jak zachować zdrową, satysfakcjonującą równowagę?
- Pojęcia: samooceny i poczucia własnej wartości w kontekście zwiększania swoich kompetencji (zawodowych i społecznych).
- Przyczyny braku motywacji – stres permanentny i adrenalinowy.
- Przeciążenie kognicyjne w pracy zarządcy nieruchomości – patogeneza (przyczyny powstawania i zapobieganie).
- Motywacyjny stres – “eustres”.
- Aktywizowanie zasobów – neurogeneza w praktyce.
- Zarządzanie własnym życiem – teoria 5-ciu kul.
- Zjawisko Karoshi (tu: śmierci z przepracowania).
- “10 przykazań zdrowia, rozwoju i satysfakcji WLB” w praktyce.
II. ZARZĄDZANIE – błędy i korekty dot. zarządzania czasem i zadaniami.
- Alokacja czasu jako podstawowe narzędzie stymulowania aktywności.
- Wywieranie wpływu: normatywne i informacyjne a zarządzanie zadaniami.
- Zarządzanie sobą w czasie – cztery obszary efektywnego zarządzania swoim działaniem.
- Matryca Eisenhowera w zarządzaniu.
Termin szkolenia:
16 stycznia 2020 r. – w godz. 10:00-16:00
Miejsce szkolenia :
Adam‘s Conference Center, ul. Matejki 62, 60-771 Poznań
http://www.konferencyjnecentrum.pl/
Odpłatność za szkolenie wynosi:
Cena – 450,00 zł (w przypadku zgłoszenia dwóch osób z tego samego podmiotu, odpłatność za drugą osobę wynosi 425,00zł, w przypadku trzeciej i kolejnych – 400,00zł)
(podane wyżej ceny są cenami brutto)
Dla członków WSZN – cena preferencyjna. Szczegóły można uzyskać w biurze Zarządu WSZN lub pod nr tel. 61 835 16 53, 696484884
Płatne przelewem w terminie do 14 stycznia 2020 r. na konto Stowarzyszenia :
PKO BP XII/0 Poznań
62 1020 4027 0000 1602 0488 3940
W ramach odpłatności otrzymają Państwo:
– praktyczne szkolenie realizowane przez uznanego wykładowcę i praktyka
– aromatyczne przerwy kawowe
– lunch
– materiały szkoleniowe przygotowane przez wykładowcę
– praktyczną wymianę doświadczeń w koleżeńskiej atmosferze
WAŻNE: ze względów organizacyjnych bardzo prosimy o dokonanie potwierdzenia udziału
w szkoleniu do dnia 14 stycznia 2020 r. telefonicznie i/lub za pośrednictwem faxu : 61 835 16 53, 696484884 lub poczty mailowej wszn.poznan@wp.pl
Ilość miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie jest rejestrowane w Polskiej Federacji Stowarzyszeń Zawodów Nieruchomościowych.
Po szkoleniu wszystkim uczestnikom zostaną wydane zaświadczenia.
W załączniku:
GŁÓWNE ZAŁOŻENIA PROPOZYCJI SZKOLENIOWEJ:
W zakres pracy zarządcy nieruchomości wchodzi m.in.:
- dbałość o prawidłowe funkcjonowanie nieruchomości, ale także troska o stałe podnoszenie ich wartości rynkowej;
- poza tym najlepsi zarządcy zajmują się także przygotowywaniem do efektywnego zarządzania budżetami operacyjnymi nieruchomości, obsługą księgową właścicieli i najemców, administrowaniem infrastrukturą techniczną budynku, optymalizacją kosztów oraz nadzorem nad działalnością firm serwisujących nieruchomość.
Dlatego jednym z zasadniczych staje się problem radzenie sobie z samym sobą – stresem czy wypaleniem zawodowym.
Stąd proponowane szkolenie ma za zadanie:
- przedstawić podstawowe kompetencje społeczne, zachęcając jednocześnie do rozwijania własnych umiejętności w tym zakresie (tu: jest to zadanie trudne, ale z pewnością przynoszące wiele korzyści, zarówno w pracy zawodowej, jak i życiu osobistym);
- zachęcić do głębszego spojrzenia w głąb siebie i relacji interpersonalnych, z którymi mamy do czynienia w pracy.
CEL SZKOLENIA:
Wskazanie podstawowych sposobów rozwiązywania wybranych problemów psychospołecznych,
z którymi zarządcy nieruchomości mają na co dzień do czynienia.
ZAPRASZAMY!
Zarząd WSZN